GÄSTBLOGGNING NR #4

Hej på er alla!
Fick förfrågan om att gästblogga här hos Erika och Emma, vilket jag var lite skeptisk till ifrån början .. Är så himla dålig på att skriva ihop texter såhär. Speciellt presentationer om mig själv.
Men jag ger detta ett försök!

Mitt namn är Isabella Villman och jag är 16år, börjar på Real Gymnasiet nu till skolstarten.
Jag bor med med familj på en hästgård i Landvetter, strax utanför Göteborg.
För tillfället har vi fem hästar.
Jag har min egna D-ponny Kiara och en utbildningsponny vid namn Sörbys Wilma. Lillasyster har två C-ponnyer, och så har mamma sin.

Kiara är född 1996, och jag har haft henne i 3år.
Tillsammans har vi inte hunnit göra så mycket då hon blev skadad efter vårat första år tillsammans, och hon blev sedan behandlad i perioder under ett års tid. Innan hon blev skadad tävlade vi upp till L:B, och det är där vi ligger även nu i dagsläget.
Några större planer tillsammans i framtiden har vi inte, utan det är mest bara att hålla humöret uppe på denna tjej.



Sörbys Wilma är som sagt inte min, utan en liten D-ponny jag har på utbildning åt Sammels Gård/Stuteri i Falkenberg.
Tog tog hem Wilma förra året i april då hon var 8år men endast riden i två år. Hon var mest riden dressyr, och endast hoppad små hinder med ryttare.
I maj gjorde hon sin debut på Clearround, 60cm. Och under denna korta tid har hon utvecklats något enormt och vi ligger just nu stabilt på L:A-nivå inom hoppningen.
Vårat tillfälliga mål är att starta MSVB till vintern, och sedan får vi se hur det blir i framtiden.


bild från förra helgen då vi tog hem andra platsen i SM för NewForest ponnyer!

Är ni lite nyfikna på att veta mera så finns jag på isabellaochsara.blogg.se där jag bloggar tillsammans med min goa vän Sara Fritzson! Även hon tävlar och har en storhäst och en D-ponny.
Bloggen är inriktad för vårat hästliv och där kan ni följa oss tillsammans med våra hästar - I både med- och motgång!
Har ni några frågor är ni välkomna att skicka iväg en kommentar på våran blogg. Vi svarar alltid på läsarnas frågor i inlägg, så du får garanterat ett svar om du undrar över något!

Då tackar jag för mig och hoppas att detta inlägget inte blev allt för tråkigt att läsa!
Glömt inte att kika in på bloggen! =)



_____________________________________________________________________________________

Tack så jätte mycket För att du ville gästblogga! Grymt duktig tjej med fin fina ponnysar!

//Erika o Emma

Kommentarer
Postat av: Isabella

Såg att jag glömt och skriva att det var 2010 hon hoppade sin första clearround, alltså inte detta året :)

2011-08-14 @ 19:48:52
URL: http://isabellaochsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0