GÄSTBLOGGNING NR #3

Heej allesammans :D:D Tack Erika och Emma för att jag får gästblogga häär ♥ Super kul!
Jag heter Louise Sjöqvist och är 14 år och är tydligen lika blond som Erika.
Jag har tre ponnys Independent Miss, Sunny och Ronaldo. Jag ska hoppa SM i helgen på Independent Miss eller "Misty" som hon kallas. Hon är 15 år och jag ska tyvärr sälja henne nu.... Sunny är 13 år och är tyvärr skadad... Älskar henne och hoppas hon snart är frisk ♥ Och Ronaldo är en knäpp ponny som är lite speciell ;);) Han har lärt mig huuur mycket som helst sen jag fick honom för typ 2 år sen :):) Jag rider varje dag och älskar att tävla och att få träffa alla knäppa hästmänniskor jag känner :D:D ♥ Typ Erika, haha ♥
Jag lärde känna Erika för typ 2-3 år sen. Kommer inte ihåg hur men jag vet att vi dansade med sopkvastar :D:D Cornelia Saxentorp va inblandad i detta vet jag ♥ haha :):)
Emma dig känner jag inte så bra men du är super sneell :):) ♥
kram på er <3

Louise

_______________________________________________________________________________________

En helt, sjukligt söt,go,fin,ond,härlig tjej.. som faktiskt är min fru sen 1 månad tillbaka..

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0