Gästbloggare nr 1

Hej alla läsare! Här kommer min gästbloggning!

Jag heter Inez Örneborg och jag är 15 år gammal. Jag bor i Fjärås med mina två föräldrar och min syster. Vi bor på en gård med både ridhästar och travhästar. Min farfar och farmor bor också på gården och det är dom som har alla travhästar!
Jag har tre stycken ponnysar. Två C ponnyer som heter Dr Giggles och Alex. Alex och jag har två SM guld, en 7:nde plats i globen och massa placeringar upp till Msv A. Han är nu 21 år gammal så han går inte så mycket Msv A längre. Sen har vi Dr Giggles som är 17 år gammal. Vi deltog i Nordiska mästerskapen detta året. Då fick vi ett silver i lag och en femte plats individuellt. Vi har varit i skandinavium och ridit GP ponnyn! Innan jag hade honom så red min syster honom och dom hade oxå två SM guld . Fast på lag sm i strömsholm och dom hade också ett silver i NM laget och en fjärde plats individuellt. Jag och giggles har oxå många vinster i msv a.
Sen har jag en D ponny som heter Strattonstown Nearly Gone och är 8 år. Med honom har jag ett brons i ungponny SM och vi har precis börjar hoppa msv a med placeringar. Han hade elin oxå innan och dom hade ett Sm guld i ungponny oxå!

Just nu så är båda mina c ponnyer till salu , om det är någon som är intresserad. Så efter det ska jag köpa en juniorhäst och så ska jag oxå ha kvar min d ponny som jag gärna vill hoppa något stort på nästa år. t.ex som EM eller NM!
Så vi får hoppas att det går bra.

Erika och jag har känt varandra ett tag nu och vi har alltid lika roligt ihop. Så ifall du känner dig nere så är det bara att ringa bästa erika wenderyd, för hon muntrar alltid upp en. Erika är den roligaste och den goaste person jag någonsin har träffat och jag saknar dig otroligt mycket och jag kan knappt vänta på att vi ses på SM nästa helg!

PussPuss! //Inez Örneborg!
__________________________________

Tack sötaste Inez, för att du ville blogga här on våran blogg! Grym tjej, grymma hästar o ett grymt liv <3

//Erika o Emmma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0