galopp o massa firande

Galoppträning gick awsome, förutom d att Drömmis skena lite halft då o då, o att Elin hamnade i ett dike med lera.. men annars gick d grymt bra!
så nu är pållarna inne, jag ska dra ut i stallet o rida en ponny innan Eve kmr, sen rider jag en med henne o efter d så ska jag hoppträna Carro.. min kväll jupp

Va hos farmor förut, grattade henne o firade o så,.. hon fick två (sjukt snygga) halsband o ett gulligt kort, o vi.. vi fick smörgåstårta- yammi
o nu är d såhär va,.. att d är inte bara farmor som ska firas idag.. utan..:
IDAG HAR JAG O MIN FINASTE EMMA KÄNNT VARANDRA I ETT HELT ÅÅÅÅR!<3
så idag firar vi ettårsdag
tycker ändå d är värt ett grattis! för utan den dagen, no www.siiimplythebest.blogg.se..nepp

komentera flitigt, så hörs vi sen.. kram

eran Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0