09.19

Fixxat massa inför helgen, o då menar jag inte hästsaker eller paackning utan bloggen.. inlägg
har ingen koll alls på när dom komemr ut vad det är för inlägg eller någonting.. har glömt av fullständigt vad det är jag har fixat xD
men aja, d blir ju spännande att se iaf.. ;)

käkat frukost nu, yammi.. ska packa mina väskor nu.. ja vet.. jag skulle gjort det igår men klockan blev rätt mycket så ja tänkte att jag gör det nu..
sen sticker jag ut i stallet, rider alla o packar klart..! skyndaskyndaskyndaskynda
puh*

ni får helt enkelt se fram imot inläggen som kommer, för nu måste jag dra!

önska mej lycka till

kram på er, så hörs vi.. lite varje dag med resultat o så.. självklart!

//Erika


Kommentarer
Postat av: Anonym

LYCKA TILL! ;)

2011-08-10 @ 11:28:00
URL: http://alskadealsklingar.blogg.se/
Postat av: Linn

LYCKA TILL! ;)

2011-08-10 @ 11:28:35
URL: http://alskadealsklingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0