Sadelprovare!

Ja idag var sadelprovaren här vid 19.00 tiden. Vi vill ju kolla så att sadeln jag har till Conny som vi köpte splitterny i höstas passar Cooper riktigt så han inte får ont i ryggen. Han började med att lägga den på ryggen o kännao kolla osv. Det såg jätte bra ut sa han! :)
Sen fick jag rida utan ngt under sadeln så han såg exakt. O då nämnde jag att den glider alltid åt höger..det såg han. Då la han en ´halv´padd under endast den delen där det låg snett, fast inte på den sidan det glider neråt utan på andra sidan, konstigt va? Det säger emot man vill ju lägga det under sidan där den glider! O det blev mkt bättre! Sen testade vi även att lägga den på andra sidan, o då gled det ännu mer. Jag va lite förvånad ;)
Men han ska bara stoppa upp den lite mer på ena sidan annars passar den perfekt! :)

kram emma

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

hihi, om den inte passar cooper kan ju jag alltid få med den till conny? (a) hihi, den är gryyymt snygg o skön! :D

2011-04-21 @ 14:31:10
URL: http://askerjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0