Jag LEVER!

Ja tro det eller ej, men jag lever ! Lite dålig update från min sida bara (a)
Men hursomhelst så tävlade jag igår med Cooper!
Hoppade LC & LB, har ju bara haft han i en vecka idag! :)

LC: Han va jätte pigg o tuckte att det va kul! Drog mot varenda hinder x) Va ett smalhinder med, o det kom vi jätte konstigt på, såhan hoppade lite lustigt men jag e glad att hoppa! Så jag nolla  grunden o drog på lite till omhoppningen, o tog ganska snäva svängar, o jag VANN! :D Jag blev jätte glad :P

LB: Lika fin här, om inte finare! o inna jag skulle starta kom jag på att jag har aldig hoppat kombination med honom :P hehe. Men det gick jätte bra! Allt flöt på bra o jag VANN igen! Hihi, detta va ju första tävlingen :P



 Sötaste<3




Kram emma


Kommentarer
Postat av: Amanda Nilsson

grattis, du förtjänade det:D

2011-04-11 @ 15:44:59
URL: http://resilient.blogg.se/
Postat av: polly

Grattis!! du har världens finaste ponny!!! :))

2011-04-13 @ 22:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0