Hemma efter 2 underbara dagar!

Igår vid 6 tiden körde mamma mig till Amanda Sjönnerhem :) o på vägen dit hämtade vi upp Evelina Zetterström Sandén :) Så åkte vi hem till manda som hade tjej kväll<3
Det va jätte kul! Ella olsson broander va där oxå! Kolla hennes blogg; http://ellaolssonbroander.blogg.se
Alla som va där va jätte mysiga, kände ju inte alla ;)
Jag o Ella låg o prata mellan 1 o kvart över 4 på natten....hahha. Lite mysigt sådär ! Vi va inte alls trötta!
Så när vi sa varje gång nu ska vi försöka sova! Efter 5 sekunder börja vi snacka igen.... hahahha<3
Go tjej asso!
Bilder kanske kommer senare, för Ella håller på med dom så vi får se;)

amma hämtat mig så åkte vi till stallet, jag red Cooper o mamma reed Conny! Gick jääääääätte bra för mig o toppen för mammi med!
 O nu sitter jag vid tv:n med musik i öronen o lite godis!


ahaha väldigt tokig bild xD men ponnyne så söt<3






// Em

Kommentarer
Postat av: Ella

Fasen vad kul det var!:D<3

2011-04-23 @ 11:25:00
URL: http://ellaolssonbroander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0