Arg på min kamera!;@

Hej alla!!

Nu har jag gjort min storhäst debut på tävling!
4 fel i 1 m och 0 fel i 1.10! :D Riktigt nöjd med min fina häst, Carolyn!
Sen så har jag ridit Kakan, Harry och Drömmis <3
Nu är allting packat och jag sitter i soffan och tänker ;D
IMOOOOORGOOOOON bär det av till NORWAY! :D :D :D
Tyvärr kommer jag inte kunna blogga på 10 dagar och jag är jätte ledsen :( Jag komemr sakna det ju!
Men ni får överleva med Emma, jag vet det kan vara svårt men tro mej... Om vi kämpar tillsammans kanske det går!(a)

Och jag veeet, jag lovade här om dagen att lägga in en STOOOR bildbomb på Kakan, och vi har tagit massa kort, men min kamera kan inte ladda över bilderna till datorn! ;" blir arg på den! SÅ ni får helt enkelt vänta tills jag kommer tillbaka <3

Jag kan iaf skriva lite om honom!:

Drishoge Khairo, Kakan  f.2001 okänd 147 cm

Kakan är en brun valack. Han är super snäll och har härliga gångarter!
Kakan älskar att hoppa och tävla och har tävlat upp till 1.30 på Irland. Han flyttade till Engaland i 2 år och där tävlade han upp till 1.40, EM kval.
Kakan är ganska pigg och väldigt snabb i benen när det behövs!
Han är välriden på marken och kan galoppombyten.

mer info kommer med bildbomben!

SUPER KRAMIIIIIIIIIIIIS PÅ ER,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0